William Atak
5 ud af 5
Vi har kun fået positive tilbagemeldinger, så vi er glade.
Søren Lykke
Webtimiser Erhvervsklub
5 ud af 5
Vi har kun fået positive tilbagemeldinger, så vi er glade.
Søren Lykke
Webtimiser Erhvervsklub
Et oplæg med udgangspunkt i William Ataks bog "Glad kunde sur kunde".
Oplægget har fokus på forbrugerne/forbrugermagten skabt via sociale medier og anmeldelsessider som Facebook, Trustpilot, Tripadvisor m.m. Her uddybes vigtigheden af anmeldelser, hvordan de helt konkret håndteres, og ikke mindst med helt konkrete værktøjer til hvordan virksomheden får færre negative anmeldelser (+får flere positive anmeldelser).
Foredragets primære målgruppe er marketingafdeling, PR- og kommunikationsafdeling, kundeservice/reklamation.
5 ud af 5
Vi har kun fået positive tilbagemeldinger, så vi er glade.
Søren Lykke Webtimiser Erhvervsklub
William Atak