Få masser af inspiration til, hvordan I som medarbejdere giver jeres kunder den bedst mulige service.
Serviceniveauet i Danmark har aldrig været lavere. Maskiner overtager, og folk har aldrig talt så lidt sammen, som de gør i dag. Derfor er det endnu mere vigtigt at vi som mennesker, bliver dygtigere til at kommunikere. Det handler om at tænke ud af boksen og udover personalehåndbogen - uden at bryde reglerne.
Uffe inspirerer til at tænke over hvordan vi med mere omtanke, empati, situationsfornemmelse og ikke mindst anerkendelse, kan gøre vores kollegaers, kunders og vores egen hverdag rigere og sjovere. Hvordan møder man kunden i øjenhøjde, og hvordan håndterer man de mange forventninger og krav, som man hver dag bliver stillet overfor. Uffe kigger virksomheden efter i sømmene, tager kundekasketten på og synliggør overfor medarbejderne, hvordan deres kundehåndtering i virkeligheden opleves, og motiverer derigennem til væsentlige forbedringer.
Uffe er ikke nærig med at dele ud af sin egen livserfaring og de eksempler på både god og dårlig kundeservice han selv møder i sin dagligdag – det gælder om at slå automatpiloten fra og i stedet vise overskud, nærvær, være serviceminded og ikke mindst at lytte til kunderne. – sjovt nok smitter det også positivt af på kollegernes humør og ikke mindst ens egen arbejdsglæde.