Hanne Feldthus er en anerkendt brandingekspert og har stået bag markante kampagner som “Polle fra Snave”, “Jørgen fra Kims”, “Scandlines Måger” og “Toyotas værkstedshumor”. Hun blev voksen sammen med Yuppierne, der gjorde forbrug og jagten på statussymboler til det centrale i livet. Det gik hun ned med stress over. I dag arbejder hun for bæredygtighed. Hendes nevø, Marcus, blev voksen sammen med klimakrisen og har valgt en livsstil, der er bedre for ham selv og for verden. Han er godt nok gået i sin mosters fodspor og har grundlagt sit eget reklamebureau, men har fokus på at hjælpe bæredygtige virksomheder med at markedsføre grønne produkter.
De er begge uddannet cand.merc. fra CBS og har et indgående kendskab til, hvad der foregår bag den glitrede reklameoverflade, og hvad der får os til at købe, smide væk og købe nyt.
Book duoen, Mig & Min moster, til et lærerigt og inspirerende foredrag, og bliv klogere på moderne bæredygtighed, vaner og hvordan vi i fællesskab kan gøre noget godt for kloden og klimaet.