Et stærkt foredrag om, hvordan I opnår fantastisk serviceniveau i jeres kundeserviceafdeling gennem motiverede medarbejdere. Det kræver næsten syv gange så mange ressourcer at skaffe en ny kunde som at beholde en eksisterende. Derfor er god service en god forretning, og dårlig service en dårlig forretning.
Ifølge Mark Anthony er god service ikke hard work. Det er “heart work”.
Heart Work er:
- Når vi er glade for vores arbejde
- Når vi ved vi gør en forskel – for kolleger og kunder
- Når vi glæder os til at gå på arbejde
- Når vi er stolte af vores arbejdsplads og vores produkt
- Når vi brænder for det, vi laver, dér hvor vi laver det
Heart Work skabes af:
- Motiverede medarbejdere, der har hjertet med og giver god service
- Glade og tilfredse medarbejdere, som giver glade, tilfredse og loyale kunder
De rigtige medarbejdere vil faktisk gerne give fantastisk service, hvis de får lov.
Samtidig er fantastisk kundeservice en fantastisk reklame og én af de bedste investeringer, I kan foretage. Som Mark Anthony siger: “Motiverede medarbejdere, der ved, hvad de er en del af - og som kan stå inde for det, de repræsenterer, giver altid bedre service. God service er altid en god forretning”.