4 ud af 5
Meget jordnært, gode eksempler og tilpasset vores situation og størrelse
Ann Sloth
Ygdrasil
4 ud af 5
Meget jordnært, gode eksempler og tilpasset vores situation og størrelse
Ann Sloth
Ygdrasil
Feedback skal være relevant, værdifuldt og bidrage til bedre resultater. Men feedback, som ikke bliver hørt, er værdiløs. Som afsender har vi en tendens til at glemme, at vores feedback skal være relevant, brugbar og værdifuld for modtageren. For feedback handler ikke kun om din indflydelse på resultatet, men også om, hvad du kan give videre til modtageren.
Oplever du, at din feedback bliver misforstået og modtaget som kritik? Og vil du gerne give en feedback, som er brugbar? Foredraget tager udgangspunkt i Maj Bjerres bog FEED BACK – så du bliver hørt, hvor hun har indsamlet best practice på feedback, der har positiv indvirkning og udviklet modtagerne - og således også organisationen.
Foredraget giver dig god inspiration til, hvordan du kan skabe de bedste betingelser for din feedback, så du bliver hørt.
4 ud af 5
Meget jordnært, gode eksempler og tilpasset vores situation og størrelse
Ann Sloth Ygdrasil
Maj Bjerre