Skriftlig og fysisk er kommunikation stadig et af de vigtigste virkemidler mellem mennesker og mellem agendaer og modtagere. Med kunstig intelligens og digitale platforme er god kommunikation afgørende på flere parametre. For når kommunikationen er god, er outputtet oftest færre misforståelser, højere trivsel, mere handling og generel klarhed. Hvordan skaber I god kommunikation, der er kendetegnende ved at være en cirkulær proces, hvor det, I sender ud gavner jeres formål uden at drukne i mængden af information og kommunikation?
Lykke Møller Kristensen giver jer indsigter i kommunikatørens værktøjskasse og metoder til at stå klart og tydeligt frem i mængden af informationer og kommunikationskanaler. Hun viser de tre gyldne råd og de mest udbredte faldgruber for kommunikation i en digital tidsalder. For mens kommunikationskanaler aldrig har været mere tilgængelige – har kommunikation sjældent været så svær at håndtere. Undersøgelser igen og igen, at vi både organisatorisk og i vores roller i hverdagen oplever diverse kommunikationsbrister, ikke mindst Communication break down og communication overload, der også skabes af vores egne og andres forventninger til tilgængelighed. På alle platforme og på alle tider.
Lykke Møller Kristensen er uddannet journalist med fokus på strategisk kommunikation og har i en lang årrække drevet eget kommunikation-og brandingbureau. I den forbindelse har hun særlig beskæftiget sig i den digitale verdens udfordringer for god og virksom kommunikation med fokus på budskaber, klarhed og den mellemmenneskelige præmis. Lykkes foredrag tager udgangspunkt i krydsfeltet mellem mennesket grundbehov for kommunikation og samspil samt teknologiens muligheder og benspænd i relation til kommunikation mellem mennesker i en digital tidsalder.
Book et foredrag, få viden fra begge verdener og skab en mere effektiv kommunikation.