Gå til primært indhold Gå til footeren

John Harmsen

Forfatter og ekspert i trivsel og arbejdsglæde

4.80 ud af 5

Topanmeldt!

Send en uforpligtende forspørgsel på John Harmsen

Eller ring

35 11 21 31

5 ud af 5

Tak for et godt grin. Det var et sjovt, alvorligt, inspirerende og eftertænksomt foredrag, som blev leveret på en måde, så alle kunne forstå budskabet om, hvordan man kan være verdens bedste kollega. Dejligt, når der på en humoristisk måde gives stof til eftertanke og tegnes billeder i vores hukommelse, som vi kan huske bag efter.

Lene Falk

Uddannelsescenter Holstebro

Læs alle reviews

Et foredrag med John Harmsen giver jer:

  • En kombinationen af underholdning og konkrete redskaber, der kan implementeres på jeres arbejdsplads
  • En foredragsholder, der igen og igen scorer topkarakter hos sit publikum
  • Johns brede erfaring med organisationer. Gennem tiden har han hjulpet hundredvis af arbejdspladser med at få et bedre arbejdsmiljø og mere effektivitet i hverdagen
Med John Harmsen får I en erfaren motivator, der med indsigt, masser af humor og grundig forberedelse, giver jer et vellykket arrangement. Oplev de inspirerende og underholdende foredrag om arbejdsglæde, kommunikation, kundeservice og salg. John Harmsens foredrag og kurser er redskabsorienterede, så man efterfølgende kan implementere dem i organisationen.
Læs den fulde profil: John Harmsen

Send en uforpligtende forspørgsel på John Harmsen

Foredrag

John Harmsen foredrag: Glad - med vilje

Vil I have inspiration til at være positive og glade – med vilje? Det er velkendt at arbejdspladser med glade og positive medarbejdere skaber bedre resultater. De har i øvrigt også gladere kunder. Glade og positive mennesker er bedre til at finde løsninger og nye måder at gøre tingene på. Samtidig har de færre uoverensstemmelser på arbejdspladsen, men til gengæld et unikt sammenhold blandt personalet.

Hvad gør vi ved brokkeriet? John mener ikke, at vi skal udrydde brok. Brok kan være tegn på engagement og at vi forbedrer os. Vi vil til gengæld gerne omvende de, der brokker sig. 


I foredraget kommer I blandt andet omkring:

- Hvordan den enkelte selv kan ændre sit mind-set og tanker.

- Hjerneforskere fortæller, at vi taler med os selv cirka 8 timer hver dag – hvad kan vi gøre ved det?

- Hvad vi fortæller os selv

- Stærke værktøjer, der er lette at komme i gang med til at forbedre ovenstående

I får historiefortællinger, der med garanti vil røre jer. Og I får værktøjer, I kan tage i brug med det samme – både arbejdsmæssigt og privat.

Forespørg: John Harmsen Glad - med vilje

John Harmsen foredrag: Verdens bedste kollega - rendyrket arbejdsglæde og motivation

Hvordan bliver I "Verdens bedste kollega"? Og hvad er det egentlig? Er det kollegaen, der husker at anerkende andres indsats, og som altid spreder godt humør? Eller som tilbyder sin assistance, når I er presset på tid eller ressourcer? Er det den, der kommer med kaffe til dig? Eller handler det mere om, hvor produktiv man er?

I dette underholdende foredrag fyldt med værktøjer, sætter John Harmsen fokus på, hvad vi hver især kan gøre for at blive verdens bedste kollega. John sigter efter, at klæde deltagerne på til selv at blive verdens bedste kolleger. Ganske enkelt. Og han gør det med masser af sjove historier og forrygende eksempler.

Den gode nyhed er, at vi alle kan træne vores evner som kollega. At være 'kollega', er noget vi bliver automatisk, når vi møder på arbejde. At være en 'god og givende' kollega, er til gengæld noget, som vi vedvarende skal øve os i at være. Vi skal ville det.

Netop derfor taler John en del om holdninger. Hvorfor  går du egentlig på arbejde? Hvis ikke du kan lide de uundgåelige forandringer, eller dine arbejdsopgaver, hvorfor så møde op? Alt for ofte er det dagsformen, der afgør, hvorvidt vi dræner fællesskabet – eller bidrager positivt til det. Og ledelsen skal have fokus på, at medarbejderne får lysten til at være verdens bedste kolleger. Nogle af de mest oplagte fordele en arbejdsplads nyder godt af ved at have verdens bedste kolleger, er: Øget arbejdsglæde, mindset, der gør, at I kommer videre oven på forandringer, mindre sygefravær og stress, øget produktivitet og mere tilfredse kunder. Undersøgelser viser faktisk, at 1/3 af al sygefravær kan henføres til dårligt arbejdsmiljø, og at over 50% af al sygefravær skyldes arbejdsbetinget stress. Det skal der gøres noget ved. Nu.

Foredraget henvender sig til alle i organisationen, og stemningen er særdeles munter. Der er fart på og skarpe holdninger. Deltagerne får på kærlig vis lov til at grine og måbe. Alt sammen med det formål at skabe lysten til at være verdens bedste kolleger. John tilpasser foredraget,  så  det  tager  udgangspunkt i jeres unikke situation og målgruppe. I får mange konkrete anvisninger og værktøjer, som den enkelte deltager individuelt kan tage til sig.

Foredrag eller workshop?
“Verdens Bedste Kollega” kan både afholdes som en workshop eller et foredrag, hvor I får masser af tips og øvelser til, hvordan I øger jeres arbejdsglæde. Glæd jer til et inspirerende og rigtig humoristisk oplæg med “Verdens Bedste Kollega” og John.

Forespørg: John Harmsen Verdens bedste kollega - rendyrket arbejdsglæde og motivation

John Harmsen foredrag: Verdens værste kollega - skal vi have lov at være trælse på jobbet?

Dette er et foredrag, hvor I griner samtidig med, at I får serveret alle de dårlige vaner og adfærd, der kendetegner en virkelig træls kollega. Sådan dræber du en god idé og stritter imod forandringer.

Et humoristisk og tankevækkende foredrag om, hvordan vi effektivt skyder alle nye idéer ned, fjerner smilet fra evt. glade kolleger, smitter andre med tydeligt demotiverende adfærd, ikke bidrager konstruktivt på vores møder, når effektivt fokuserer på "hullerne i osten" i stedet for på selve "osten" og et foredrag, der kommer med gode argumenter for, hvorfor forandringer ikke er nødvendige, men decideret farlige for os.

Foredraget ser jeres arbejdsplads på en ny måde, faktisk som en bus. I bussen sidder hele ledelsen og dine kolleger. Det er alle passagerne. Glæd jer til en forrygende bustur, hvor vi kigger på de 20 forskellige passager-typer, I har i bussen. De er der alle sammen, selvom nogle af dem faktisk bare er med på en fribillet. Vi kigger blandt andet også på, om I har nogle stoppesteder på turen, om I kører mod et fast mål, eller om I i stedet bare kører i ring.

Dette foredrag vender logikken på hovedet. I stedet for at få at vide, hvad vi bør og kan gøre for at forbedre trivslen, får I her virkelig god inspiration til, hvordan I dræber arbejdsglæden, og stritter imod det nogle kalder uundgåelige og nødvendige forandringer.
Forespørg: John Harmsen Verdens værste kollega - skal vi have lov at være trælse på jobbet?

John Harmsen foredrag: Forstå mig ret

Samarbejde og god kommunikation på arbejdspladsen, er altafgørende for, at I som arbejdsplads har succes og høj trivsel.


Overraskende mange arbejdspladser oplever, at samarbejdet ikke fungerer, og at tonen kan være hård. Enten på tværs af teams, eller i selve teamet. 

Undersøgelser viser, at der kan herske en “Dem-og-Os-kultur”, hvor der i stedet for et godt samarbejde på tværs, dannes kliker og misforståelser.


Mange oplever, at et manglende kendskab til hinandens adfærd, og måder at kommunikere på, er medvirkende til misforståelser. Alt sammen noget, der er med til at trække på trivsels-kontoen hos medarbejdere og ledere.


I ”Forstå Mig Ret” med John Harmsen, får I aha-oplevelser, og den enkelte får rig mulighed for at kigge indad. I får konkrete værktøjer til at kommunikere, og forstå hinanden langt bedre.


Målet er at genskabe en transparent og respektfuld kultur, og se os som ét team, hvor ingen kan undværes.

Og så skal vi have gjort hinandens styrker tydelige.
Her tager vi udgangspunkt i adfærdsværktøjer som DISC, InSights og lignende. (I behøver ikke at arbejde med adfærdsprofiler i forvejen. Værktøjerne vises så de giver super god mening alligevel, og I kan tage dem i brug med det samme.


Foredraget om kommunikation og samarbejde kan afholdes både fysisk og online. Formidlingen leveres på en inspirerende måde, med plads til gode grin undervejs.


Afholdes som foredrag, eller som workshop over 1/2 eller 1/1 dag

Forespørg: John Harmsen Forstå mig ret

John Harmsen foredrag: Hvor er grænsen?

Book et foredrag med John Harmsen, hvor I bliver præsenteret for hverdags-dilemmaer I skal tage stilling til, evt. med interaktion undervejs.

Generation ”Z” har generelt overhalet ”Boomerne” på arbejdsmarkedet. Og der er tydelige forskelle i, hvordan de to generationer ser på arbejdslivet. 61-årige Hans Hansen og 23-årige Louise Nielsen er gode eksempler på udviklingen. Hendes generation, generation Z (født 1997–2010), stormer i disse år ind på arbejdsmarkedet, og udgør en stigende del af arbejdsstyrken, mens det modsatte gælder for Hans Hansen og hans generation, kaldet Boomers (født 1946-1964). Og de kan have vidt forskellige opfattelser af, hvordan tilgangen bør være. Man skal ikke skære alle over én kam, men der er alligevel nogle grundlæggende træk, vi bør være obs på, for at sikre et godt arbejdsmiljø. Udover dette, er vores sprog er under kraftig udvikling i disse år. Vi oplever i samfundet, at historie bliver slettet, og at ord udgår af ordbogen, hvor f.eks. Formand i dag politisk korrekt hedder Forperson. Kagemand er blevet “forbudt”. Og i dag kan vi identificere os som andet, end de traditionelle to køn. Hvordan tackler I det?

Som foredragsholder spørger ledere mig: “Vi har enkelte medarbejdere, der ønsker at vi skal afholde alkoholfri julefrokoster. Alternativt helt aflyse dem. De bryder sig om at se deres kolleger beruset. Hvad synes du vi bør gøre?”. Både ledere og medarbejdere er forvirret i disse år. I Danmark har vi historisk set en automatisk adfærd for mange situationer. Det gør nye generationer op med. Og det er måske meget sundt. Eller hvad? Mange fortæller mig, at nogle kolleger er blevet for “tyndhudet”, og undlader af samme årsag at sige til eller fra på møder. Alle kan se “elefanten i rummet”, men ingen tør eller orker at påpege det. Kan I genkende det, og er det den vej I ønsker at gå?

Book et inspirerende oplæg, der ikke fortæller hvad I skal mene, men giver jer muligheden for at belyse potentielle problematikker. Målet er at skabe en super arbejdsplads, men gensidig respekt og forståelse, hvor vi endda kan lære noget af hinanden.

Forespørg: John Harmsen Hvor er grænsen?

John Harmsen foredrag: Fremtidens kundeservice 

Sublim service er  det  nye  “sort”.  Men  hvad  er  god service  å? Hvad er det for en service, der skal til, for at en kunde bliver en loyal kunde, og vælger at benytte jer igen og igen? Hvorfor er der forskel på serviceniveauet i for eksempel det østlige og det vestlige Danmark? Og i de forskellige brancher? Og på den private og i den offentlige sektor?

De  fleste  arbejdspladser bliver målt skarpt  på  deres  service,  og  de  har  den udfordring, at vi brugerne ikke har nogle alternative leverandører at vælge imellem, samtidig med, at de konstant bliver udsat for forandringsprocesser. Så hvad skal der til for, at I enten gratis eller for meget små midler, kan hæve jeres serviceniveau betragteligt, samtidig med, at I har arbejdsglæden og trivslen med? Hvordan giver I jeres kolleger lyst til at yde en super god service? Og er der elementer i jeres hverdag, I kan rette til, så det bliver nemmere at yde en god service?

John har arbejdet med service i mere end 25 år, og i dette foredrag får I på humoristisk facon både svar, samt en masse idéer  til,  hvordan  I  lykkes  med  at  skabe  “Fremtidens  kundeservice” på jeres arbejdsplads.

Foredrag eller workshop?

“Fremtidens Kundeservice” kan både afholdes som en workshop eller et foredrag, hvor I får masser af tips og øvelser til, hvordan I skaber en god service. Glæd jer til et inspirerende og rigtig sjovt oplæg om kundeservice med John.

Forespørg: John Harmsen Fremtidens kundeservice 

John Harmsen Konferencier: Konferencier

Med John Harmsen i værtsrollen til jeres arrangement, er I sikret den gode stemning. John styrer jer skarpt og professionelt igennem dagen, med humor og glimt i øjet. Inden jeres arrangement er I sikret et afklarende møde med John Harmsen, så I har ro i maven til jeres event.

Forespørg: John Harmsen Konferencier

Kundeanmeldelser

5 ud af 5

Tak for et godt grin. Det var et sjovt, alvorligt, inspirerende og eftertænksomt foredrag, som blev leveret på en måde, så alle kunne forstå budskabet om, hvordan man kan være verdens bedste kollega. Dejligt, når der på en humoristisk måde gives stof til eftertanke og tegnes billeder i vores hukommelse, som vi kan huske bag efter.

5 ud af 5

Meget inspirerende foredrag, hvor John var på fra start til slut. Alle deltagere skulle være aktive, og os deltagere var inddraget i foredraget fra start til slut. Johns egen personlige historie var spændende for alle. Vi kan klart anbefale at booke John, det er et fantastisk foredrag han afholder.

5 ud af 5

Det var dejligt med en lidt mere humoristisk tilgang til emnet stress og til det at være en god kollega.

4 ud af 5

John “ramte” os rigtig godt - der var en god kobling mellem grin og eftertænksomhed... Vi taler stadig om, hvem der er Yvonne, Kjeld, Benny og Egon.

5 ud af 5

Alle dele af John Harmsens indlæg kunne direkte relateres til vores arbejde med kunderelationer og internt samarbejde. Forskellen på køn er jo altid sjovt, men John formåede også at binde det rigtig godt sammen så det var tydeligt at det handlede om de gode relationer, kundeservice og samarbejde på trods af (eller på grund af) forskelligheder. Og så er der jo ikke noget som humor til at få folk til at huske et budskab og hvis vi måler på den skala, så bliver budskabet ikke glemt foreløbigt :)

5 ud af 5

John var meget inspirerende, havde et godt tag i publikum (som var en blandet medarbejderflok fra 6 forskellige afdelinger) og balancerede fint imellem fokus på stoffet og budskabet samt at krydre foredraget med en fin dosis humor... Flere medarbejdere har rost John for hans indlevende facon og evnen til at involvere andre. Verdens værste kollega er naturligvis ingen af os, men jeg tror alligevel det gav selvindsigt og bevidsthed om, hvordan negativitet og brok påvirker de nærmeste kollegaer.

5 ud af 5

Synes at det var en fin kombination af humor og alvor.

5 ud af 5

John H. var meget inspirerende og humoristisk. Han nåede at sætte sig ind i, hvad vi havde arbejdet med om formiddagen via de plancher, vi havde hængende. Foredraget ramte helt plet både i forhold til vores forventninger og det, vi havde arbejdet med. Det passede som fod i hose med de faglige oplæg om formiddagen. Jeg har fået flere meget positive tilbagemeldinger fra deltagerne, som roser John H. i store vendinger:-)

5 ud af 5

Det var godt tilpasset den faggruppe, det var rettet imod. Det var spændende og fortalt på en humoristisk måde.

5 ud af 5

Det virkede meget professionelt.

4 ud af 5

Det var rigtig godt, butikkerne har bagefter rost det meget og sagt, at de fik noget brugbart med, som de kunne anvende direkte i butikken. John Harmsen leverede mystery-shopping-resultaterne med alvor og et smil. Alt i alt et godt service-inspark til butikkerne.

5 ud af 5

Det var en god eftermiddag, og Johns indlæg gav stof til eftertanke hos mange af deltagerne. Vi har efterfølgende grinet af den fælles oplevelse, og vi har taget nogle af idéerne til os.

4 ud af 5

Målrettet og relevant I forhold til bestilling af foredraget.

5 ud af 5

Har ikke selv hørt foredraget, men har kun fået ros for det, så er sikker på at det har levet op til vores forventninger.

5 ud af 5

Rigtig god oplevelse med masser af humor.

5 ud af 5

Vores deltagere har været meget begejstret over både indhold og formidling. Der var en super god balance mellem den faglige og den humoristiske del. En super god aften.

5 ud af 5

John var velforberedt og forstod at udnytte den forhåndsviden om deltagerne, han havde fået. Det var en god blanding af fagligt input, konkrete eksempler og underholdning.

5 ud af 5

Foredraget ramte plet i forhold til deltagerne. Gode tilbagemeldinger. Vi 'fik noget med hjem.'

5 ud af 5

John Harmsen formåede at skræddesy et foredrag, der var specifikt målrettet vores behov og anledning. Han var både faglig relevant og saglig, og fik indraget virksomhedens værdier, resultater og medarbejdertilfredshed samtidig med at han var hylende morsom og original. Medarbejdere og ledere var meget, meget tilfredse med foredraget og med John Harmsen som person!

4 ud af 5

Sjov og alligevel med mening og alvor.

5 ud af 5

Både lærerigt, en løftet pegefinger og masser af humor. Vi var 150 medarbejdere og der blev grinet og foredraget er blevet rost. John er en god formidler. Vi havde et telefonmøde med John inden foredraget og vores bidrag fik han på fin vis ind i foredraget.

5 ud af 5

Relevant, sørgeligt, morsom og lærerigt. Behageligt menneske

5 ud af 5

John var rigtig god - gode og relevante pointer

4 ud af 5

John var rigtig god til at skabe en god stemning med grin og god energi. Den problemadfærd som han præsenterer får han præsenteret på en måde, så deltagerne kan grine (ad sig selv) men alligevel får stof til eftertanke. Vores medlemmer gik opløftede hjem:-)

5 ud af 5

Der har været en god dialog og samarbejdsvillighed i forhold nogle rettelser, som vi havde brug for efter aftalen var indgået.

5 ud af 5

Godt foredrag. God stemning. Tilpasset modtageren. God Humor.

5 ud af 5

Sjældent har vi modtaget så mange positive tilbagemeldinger på et medlemsforedrag.

5 ud af 5

godt og sjovt

5 ud af 5

Rigtig godt foredrag, hvor vigtige pointer blev serveret med en god portion humor. John Harmsen var professionel og fik hurtigt engageret deltagerne igennem lige dele teori og personlige anekdoter. Feedback fra deltagerne var meget positiv.

5 ud af 5

Fantastisk veksling mellem humor og seriøsitet. Satte sig selv i spil på en god måde der bevirkede at det var nemmere at kigge lidt på sig selv. Oplægget var godt tilpasset vores situation. Alle var enige om at det var et godt statsskud på vores kommende samarbejde. Vi har allerede fået noget fællessprog ang. humor og hvad det vil sige at være en god kollega. Tak for det!

4 ud af 5

Inspirerende foredrag; noget at grine af og også af sig selv! Og samtidig også noget, at tænke over.

4 ud af 5

Super inspirerende og sjovt :-)

5 ud af 5

Det var et fantastisk godt foredrag, hvor John kom ind på de ting vi havde aftalt, stadig med et glimt i øjet. Meget af det han talte om, bliver der stadig grinet af. Vi fik den bedste start på en god arbejdsmiljødag.

4 ud af 5

God til at tilpasse målgruppe. Målgruppe specialarbejdere

5 ud af 5

Super godt og nærværende

5 ud af 5

John scorede rigtigt højt i vores egen evaluering. God blanding af alvor og sjov. Og det sjove var ikke bare sjovt men også tankevækkende.

5 ud af 5

Foredraget sad spot on, og vi har fået flere gode tilbagemeldinger.

4 ud af 5

Godt foredrag, leveret med humor og indlevelse. John passede fint ind i vores personalegruppe.

4 ud af 5

Super inspirerende og god til at få folk med.

5 ud af 5

Den sad lige i skabet :) og har givet os noget at tænke over. Leveret på en positiv måde.

5 ud af 5

Super underholdende foredrag, levede helt op til forventningerne. Alle deltagere var meget tilfredse.

5 ud af 5

Fint foredrag! Meget professionelt!

5 ud af 5

Sjovt og spændende!

5 ud af 5

Vi var alle meget tilfreds over John´s indlæg, det gav både god grin men også en god potion af eftertænksomhed.

5 ud af 5

John leverede et humoristisk, eftertænksomt og meget levende foredrag om “ Verdens bedste kollega” Vi fik alle rørt mavemusklerne, fik tanker med hjem og nye anskuelser på hvad vores egen rolle er i det at være kollega og forskellen på mænd og kvinder.

5 ud af 5

John formåede virkelig at nå ud til forsamlingen på den relativt korte tid, han havde til rådighed. Det var super.

5 ud af 5

Veltilpasset vores enhed. Fokus på aftalte områder. Godt styr på tid.

5 ud af 5

Vores tillidsmænd grinede meget om mange har skrevet at det var meget underholdende og lærerigt.

5 ud af 5

John havde et meget relevant indhold og var rigtig sjov. Vi var pressede på tid og John måtte vente lidt og tilpasse tiden, og det fik han til at passe helt efter vores ønsker. Vi havde en rigtig god oplevelse af foredraget, som vi varmt kan anbefale til andre.

4 ud af 5

Super skarp og humoristisk foredragsholder. John var hurtig til at fornemme stemning og publikum. Dejligt med et godt grin og pointer at tænke videre over.

5 ud af 5

John var super inspirerende og havde fanget netop det, vi havde brug for i forhold til vores udstillere. Han fik meget ros af deltagerne begge dage. Kombinationen af faktuelle data og situationer kombineret med humor var en rigtig god cocktail.

5 ud af 5

Intelligent humor, fyldt med sandheder. John ramt os lige der, hvor i øjeblikket kunne grine af os selv - og efterfølgende kunne reflektere over, hvad han sagde. Der var mange guldkorn, vi sugede dem til os - og vi kan allerede høre nogle omsat til vores dagligdag.

5 ud af 5

Inspirerende og morsomt. Alle deltagere lod sig medrive, selv om det var sidst på dagen.

5 ud af 5

Super god forståelse for målgruppen, god forberende snak, vi er meget tilfredse og folk vil gerne have, at John kommer igen!

5 ud af 5

Det var genialt - og passede som fod i hose til vores dag.

5 ud af 5

Super - over alt forventing!

4 ud af 5

Underholdende foredrag, der også gav os noget at tænke på.

4 ud af 5

Meget underholdende.

5 ud af 5

Vi bookede John Harmsen til vores to kundearrangementer på Sjælland og i Jylland. John leverede to fantastisk foredrag og fik givet vores kunder gode grin og ikke mindst god inspiration med hjem i forhold til arbejdsmiljø. I vores egen evaluering af dagen, har foredraget fået rigtig god respons.

5 ud af 5

John havde vinklet foredraget rigtig godt ift. den hverdag vi befinder os i.

5 ud af 5

John leverede lige det vi havde brug for. John brugte god tid inden foredraget på at sætte sig ind i, hvad det var jeg gerne ville have på kursusdagen. Hvordan den skulle opbygges med både foredrag, underholdning og at deltagerne også skulle aktiveres, og han levede op til det hele. Vi har kun fået positive tilbagemeldinger fra kursisterne. Dejligt når oplægsholderen både formår at få os til at grine, græde og være eftertænksomme.

5 ud af 5

Tilbagemeldinger fra personalet er alle positive. Der var mange gode aha-oplevelser og et oplæg der sætter tanker i gang hos den enkelte.

5 ud af 5

Et humoristisk 'prik' til vores selvopfattelse som kollega.

5 ud af 5

Jeg synes, det var godt, humoristisk og rammende.

4 ud af 5

Han fik super godt fat i deltagerne og med en god del humor.

5 ud af 5

John Harmsen fik alle med - lige fra servicemedarbejdere til ledelse. Et aktuelt emne som vi altid kan blive klogere på.

5 ud af 5

John var rigtig god til at ændre på sit foredrag i forhold til de ændringer, der var sket hos os, inden han kom.

5 ud af 5

Alletiders foredrag hvor alle deltagere fik flere pointer med hjem og fik lattermusklen trænet!

5 ud af 5

Supergodt og inspirerende indlæg på vores konference “Lyst til Læring”.

5 ud af 5

Fint afstemt oplæg af en rutineret foredragsholder

5 ud af 5

Rigtig godt foredrag som indeholder grin, smil og dybe refleksioner

5 ud af 5

Hej John, Tusind tak for en god workshop i går. Det var præsict som jeg kunne have ønske mig det. Du præseterede til UG og fik alle til at føle sig som en del af Teamet. Og vigtigst af alt, så fik vi alle en masse imputs med hjem som vi skal have arbejdet videre på, så de forhåbentlig bliver en del af vores ”kultur” Tak for det. Jeg har bedt mine kollegaerne komme med deres inputs og har lovet at jeg vil sende dem videre til dig. Så her kommer de rosende ord: Godt flow i programmer Fine pointer som vi kan gå tilbage med i hverdagen Der var tilpas variation i hele dagen Tankevækkende Humor med et budskab John kom med god stuff til eftertanke Fedt arrangement Stof til eftertanke Gode øvelser Dejligt med Walk and Talk – det løste stemningen op fra starten af Kunsten bliver at holde en eller anden form for fastholdelse Endnu engang tusind tak for dig og for dine erfaring/dine historier. Vi er glade for at du ville dele dem med os.

5 ud af 5

Lærerigt - rørende - morsomt og et foredrag med indhold til at reflektere over , under og efter. Alle har givet udtryk for en det var en rigtig god oplevelse.

5 ud af 5

Et meget givende foredrag, hvor budskaberne bliver præsenteret med god portion humor. John formår på bedste vis at få alle med - helt fra start til slut!

5 ud af 5

John var eminent til, at tale et sprog som alle på tværs af uddannelsesniveauer kunne forstå. Han formåede at levere skarpe, velovervejede pointer med en stor portion humor. Vi var mere end tilfredse og vil anbefale John til vores lederkolleger.

5 ud af 5

John Harmsen var super underholdende og det var en succes. Han var skarp til at fange hvad formålet var med hans foredrag ud fra den korte telefoniske samtale vi havde forinden. Han er helt klart professionel.

4 ud af 5

Det var super godt, og vi har efterfølgende mange positive tilbagemeldinger.

5 ud af 5

Superfint foredrag - seriøse spørgsmål i (arbejds-)livet præsenteret med en tilpas humoristisk tilgang.

5 ud af 5

John Harmsen var veloplagt og gav os en eftermiddag med smil, grin og stof til eftertænksomhed.

4 ud af 5

On behalf of our group here I wanted to extend our thanks to you for a truly fantastic session on Friday. The feedback that we got from our colleagues was overwhelmingly positive. They thought that you were brilliant, engaging and funny albeit with an important message and we all took many lessons home to think about over the weekend and coming weeks. It was simply great to laugh and reflect together as a group and there were perhaps a few more smiling ‘good mornings’ on Monday morning than usual! 😊

5 ud af 5

han kom ud over scene kanten og sådan en var der endda slet ikke :-)

5 ud af 5

John var utrolig hurtig til at fornemme hvilken gruppe vi var, og tilrettelægge sit foredrag ud fra vores situation. John er både sjov, men med alvor bag Vores bedste anbefalinger herfra.

Bedømt 4.80/5 baseret på 82 kundeanmeldelser

John Harmsen

Få din arbejdsglæde, trivsel og kundeservice til tops
John har mange års erfaring med arbejdsglæde, trivsel, kundeservice og salg, samt med alle typer personalegrupper. Med utallige foredrag bag sig formidler John sine budskaber på en lærerig og tankevækkende facon.
Oven i sin NLP-coach uddannelse er John interesseret i at finde ud af, hvad der sker i vores hjerner i forskellige arbejdsmæssige situationer. Med den store menneskelige og psykologiske indsigt, sigter han i sine foredrag efter at give alle et fagligt, solidt og samtidig særdeles underholdende arrangement. Forberedelsen er grundig, da John altid tager en indledende snak med jer, hvorefter han tilpasser indholdet til jeres organisation. I sine foredrag skildrer John situationer, som I helt sikkert vil kunne genkende fra jeres egen hverdag.

Der gives “
Tilfreds-eller-Gratis-Garanti

på Johns foredrag og kurser. Jeres investering er dermed sikret, og I kan nyde, at alt spiller. John scorer altid højt i sine evalueringer, og det er ikke unormalt, at der afsluttes med stående applaus.

John bliver ikke kun booket som foredragsholder, men også til afholdelse af kurser og som komiker. John kan benyttes som åbning eller afslutning på jeres arrangement eller som selve hovedtemaet. Johns foredrag spænder vidt og er således både blevet efterspurgt af virksomheder, dagsinstitutioner, kommuner, sygehuse, foreninger og oplysningsforbund.

Book John til et foredrag og bliv underholdt samtidig med, at I får gode værktøjer og ideer til det videre arbejde i jeres egen organisation.

John Harmsen video

Send en uforpligtende forspørgsel på John Harmsen

Brug for hjælp?

Telefon: 35 11 21 31

E-mail: kontakt@athenas.dk