Christiane fortæller, hvorfor digital ansvarlighed skal øverst på dagsordenen, for at I kan lande nederst på bundlinjen.
Vi befinder os i en tid, hvor vi står foran nogle afgørende spørgsmål. Hvilke værdier vælger vi at navigere efter, når vi skaber ny teknologi? Hvad vil det egentlig sige at være menneske, når kunstig intelligens fylder verden? Hvilke fælles mål sætter vi os som individer og som samfund? Hvordan sikrer vi, at teknologien bliver en hjælp til at nå de mål?
20'ernes største digitale trend bliver digital ansvarlighed. Udover at digital ansvarlighed giver en god smag i munden, så giver det også blive en god forretning.
Der er et utal af muligheder i data, hvis I bruger det målrettet og fornuftigt. Data er det nye råstof, når I skal udvikle nye, innovative og smarte produkter, tjenester, services og forretninger til fordel for forbrugerne og samfundet.
Det nye er de etiske udfordringer, der er en følge af de mange digitale muligheder for at indsamle, samkøre og analysere data. Det er nemlig langt fra alle virksomheder, der arbejder for brugerens og borgerens bedste.
Glæd jer til et foredrag, som giver stof til eftertanke og lyst til at innovere for en bedre verden.