Alfred Josefsen
4.88 ud af 5
Topanmeldt!5 ud af 5
Alfred holdt et super relevant oplæg og deltog på bedste vis i paneldebatten efterfølgende. Derudover var han utrolig samarbejdsvillig forud for dagen.
Inger
Arbejdstilsynet, AC-organisationerne
4.88 ud af 5
Topanmeldt!5 ud af 5
Alfred holdt et super relevant oplæg og deltog på bedste vis i paneldebatten efterfølgende. Derudover var han utrolig samarbejdsvillig forud for dagen.
Inger
Arbejdstilsynet, AC-organisationerne
5 ud af 5
Alfred holdt et super relevant oplæg og deltog på bedste vis i paneldebatten efterfølgende. Derudover var han utrolig samarbejdsvillig forud for dagen.
Inger Arbejdstilsynet, AC-organisationerne
5 ud af 5
En meget levende og engageret præstation fra en erfaren leder. Alfred tryllebinder sit publikum.
Tina Raben Skaarup Tandlægeforeningen
5 ud af 5
Meget interessant og spændende indlæg. Ekstremt relevant i forhold til gartnernes situation. Alfred tog sig god tid til at besvare spørgsmål. Der var næsten for lidt tid i forhold til antallet af spørgsmål og svar. Jeg kunne godt lide at Alfred var meget ligefrem og formåede at provokere lidt uden at der var noget negativt i det.
Anne Fabricius Dansk Gartneri
5 ud af 5
Alfred er en meget engageret oplægsholder, der formår at tale ind i den kontekst, han befinder sig i. Det er umuligt ikke at blive inspireret til at tænke over sit eget lederskab, når man har hørt Alfred fortælle om sit.
Peter Vilstrup Odense Universitetshospital
5 ud af 5
Helt i top. Meget motiverende og ramte plet i forhold til det valgte emne.
Michael Kristiansen Politiet
5 ud af 5
Alfred var helt fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han holdt et foredrag om kundeservice uden plancher og var meget inddragende. Hans humør smitter, og han er en meget gribende fortæller. Det har helt sikkert summet oppe i hovedet på alle bagefter, hvad god kundeservice og proaktive handlinger kan medføre.
Katharina Statens IT
5 ud af 5
Super godt - tilfredse tilhørere.
Morten Galatius KEA Kompetence
4 ud af 5
Alfred holdt et meget inspirerende oplæg for vores 1. linje ledere. De værdsætter særligt, at Alfred er meget konkret. Og så har det givet et boost til ledere i forhold til at finde ind til egen passion og det at stå frem/ville noget.
Anette Bach Levesen VIA UC
Alfred Josefsen foredrag er konkrete og praktisk anvendelige. De baserer sig på egne erfaringer og tager afsæt i den konkrete virkelighed, som han oplever den. I sine foredrag fokuserer Alfred på virkemidler som; at skabe liv, lyst, glæde, energi, begejstring, entusiasme, involvering, commitment, inspiration, engagement og alt det, som fører til et positivt mindset.
Alfred er administrerende direktør i supermarkedskæden Alma. Han er derudover cand.merc. og bestyrelsesformand i UNICEF Danmark. Han forfatter til bøgerne "Ledelse i virkeligheden", ”Kære Irma - It's All About People!”, "I øjenhøjde" og ”Min passion for ledelse”.
I 2003 modtog han prisen som årets leder og efterfølgende har Irma figureret helt i toppen på listen over Danmarks bedste arbejdspladser.
Værktøjerne i Alfreds ledelsesfilosofi tager afsæt i at skabe mening, bygge relationer, fremme ansvarligheden på samtlige niveauer, skabe tillid, fjerne uproduktive konflikter og magtkampe, opbygge venskaber og fællesskaber, udvikle passionen som en drivkraft og igennem et helt åbent kommunikationsmiljø skabe den tryghed, der får alle medarbejdere til at turde eksperimentere, prøve nyt og være innovative.
Book Alfred Josefsen til jeres næste event, og oplev fordelene af en ledelsesfilosofi, der fokuserer på mennesker.