Tlf. 35 11 21 31
Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenterTlf. 35 11 21 31
Ekspert i shitstorms og digital adfærd på arbejdspladsen
Forespørg nemt på pris og dato5 ud af 5 stjerner
"Vi har kun fået positive tilbagemeldinger, så vi er glade."
Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.
Om William
Foredrag
Referencer
William Atak er Danmarks førende ekspert inden for online reputation management og håndtering af shitstorms. Han er forfatter til bogen “Glad kunde sur kunde” og holder årligt en lang række foredrag om især shitstorms, men også digitale krænkelser, fake news, digital mobning og sociale medier. Foredragene henvender sig både til private og offentlige organisationer og virksomheder samt privatpersoner.
Foruden sit arbejde som foredragsholder er William Atak også stifter af og adm. direktør for ATAK A/S og SAFEonNET®, der hjælper virksomheder og privatpersoner med at bevare og værne om deres gode omdømme online. Gennem tiden er William efterhånden blevet pressens foretrukne ekspert, når der er brug en eksperts vurdering af diverse shitstorms. Ligeledes har han givet sit bud på god krisekommunikation i forbindelse med sager som Ilva/Idemøbler, Jysk/Lars Larsen, Teleselskabet 3, Jensens Bøfhus og mange flere.
Book William Atak til et spændende og indsigtsfuldt foredrag, der centreres omkring online reputation management, online markedsføring samt sociale medier og altid krydres med aktuelle eksempler fra den virkelige verden.
Se foredrag med William AtakEt oplæg med udgangspunkt i William Ataks bog “Glad kunde sur kunde”. Oplægget har fokus på forbrugerne/forbrugermagten skabt via sociale medier og anmeldelsessider som Facebook, Trustpilot, Tripadvisor m.m. Her uddybes vigtigheden af anmeldelser, hvordan de helt konkret håndteres, og ikke mindst med helt konkrete værktøjer til hvordan virksomheden får færre negative anmeldelser (+får flere positive anmeldelser).
Foredragets primære målgruppe er marketingafdeling, PR- og kommunikationsafdeling, kundeservice/reklamation.
Enhver virksomhed bør investere i proaktiv styrkelse af deres digitale omdømme, tilstedeværelse og brand identitet. Med udgangspunkt i konkrete og genkendelige eksempler fortæller William Atak om vigtigheden i at fremvise det gode omdømme og sende det rigtige signal digitalt.
På den måde kan I som virksomhed være flere skridt foran konkurrenterne, og det gør jer mere attraktive både over for kunder, samarbejdspartnere, investorer og kommende medarbejdere. For hvem vil ikke hellere lave forretning med eller være ansat i en virksomhed med et godt digital omdømme?
Hvad er en shitstorm? Hvordan forbereder man sig? Hvorfor opstår den? Hvordan udvikler den sig, og hvordan håndteres den?
I dette foredrag har William Atak fokus på simple værktøjer, anatomien i en shitstorm, og de fire faser og data, ligesom cases bringes op og gennemgås.
Foredragets primære målgruppe er topledere, politikere, mellemledere, marketing- og kommunikationsafdelinger, bestyrelser, brancheforeninger og organisationer.
Det perfekte foredrag, når bestyrelse, ledelse, kommunikationsafdeling og øvrigt personale individuelt og samlet skal overleve en shitstorm og komme styrket ud af krisen.
360 graders forståelse af vigtigheden i både intern og ekstern kommunikation er vigtig under en digital krise, så skaden begrænses mest muligt. Hør William Atak fortælle hvorfor.
Foredragets primære målgruppe er hele organisationen, det offentlige, topledere og mellemledere, kundeservice/reklamation, HR-afdeling, PR- og kommunikationsafdelinger.
Medarbejderens privatliv skal forblive privat, men hvordan påvirker medarbejderens digitale tilstedeværelse og ageren på nettet arbejdspladsen og dennes brand? Medarbejderens personlige holdninger, der kommer til udtryk på nettet, kan skade virksomhedens brand.
Kan arbejdsgiveren blande sig i medarbejderes digitale adfærd privat? Hvor går grænsen? Senest er vi i medierne stødt på flere eksempler, hvor en virksomhed offentligt har dementeret og taget afstand fra en medarbejders ageren på nettet som privatperson.
I dette foredrag introduceres hele organisationen for de konsekvenser ved at bruge internettet uden filter, der i mange tilfælde kan koste virksomhedens brand dyrt. Hele organisationen får præsenteret potentielle konsekvenser for arbejdspladsen og de enkelte medarbejdere, samt en introduktion i ordentlig opførsel på internettet for at sikre, at medarbejders privatliv forbliver privat – uden det får konsekvenser for virksomheden eller den enkelte medarbejder selv.
Hvad er falske nyheder, og hvordan kan det skade virksomheden med raketfart, hvis man ikke er forberedt? Hvis selv det amerikanske valg kan påvirkes af ”fake news”, er en hvilken som helst dansk virksomhed i alvorlig fare. William Atak fortæller hvorfor og hvordan, man håndterer fake news.
Foredragets primære målgruppe er topledere, mellemledere, bestyrelse, marketing- og kommunikationsansvarlige/afdelinger.
Gå-hjem-møde med fokus på mobning og krænkelser digitalt på og ikke mindst også uden for arbejdspladsen af den ansatte, dennes ægtefælle og børn. Der tales åbent om direkte og indirekte mobning og krænkelser digitalt, konsekvenserne for personen, familien og arbejdspladsen.
Derudover analyserer William Atak i foredraget konkrete cases og giver tilhørerne brugbare værktøjer.
Et foredrag for alle, der færdes på nettet.
Digital mobning, hævnporno og andre typer af digitale krænkelser og chikane fører til mindre selvværd, selvskade, angst, depression og stress hos børn og unge.
I foredraget kommer William Atak ind på konkrete cases og analyserer adfærd på sociale medier og konsekvenserne, samt hvordan målgruppen for dette oplæg proaktivt og ikke mindst reaktivt skal håndtere kriserne og rådgive børn og unge.
Foredragets primære målgruppe er skoler og institutioner, lærere og pædagoger, SSP-personale, forældre, relateret personale fra det offentlige.
Vi har kun fået positive tilbagemeldinger, så vi er glade.
Søren Lykke
Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.